Bon dia a tots i benvinguts a una nova setmana,
Què tal, com ha anat aquest cap de setmana? Espero que comenceu aqusta nova setmana carregats d'energia. Comencem?
SESSIÓ 1:
Per aquesta primera sessió us tenim preparada una petita comprensió oral, com sempre, podeu escoltar el text dues vegades i, aleshores, heu de respondre al full de preguntes que hi trobareu a continuació.
El vídeo amb l'audio del text el teniu aquí (recordeu que podeu posar-lo dues vegades):
Ara, un cop escoltat el text anomenat LA FESTA, podeu respondre les següents preguntes:
ARXIU EN WORD:
ARXIU EN PDF:
SESSIÓ 2:
A continuació trobareu l'arxiu amb la proposta per aquesta segona sessió, com veureu treballem una mica sobre la concordança de l'adjectiu amb el nom. (per exemple, que sona gaire bé si diem: La meva gata és molt juganer. No gaire, oi?). També hi ha un parell d'exercicis per a recordar els temps del VERB (acció) i, per últim, us proposem que penseu una mica en CONTRARIS.
ARXIU EN WORD:
ARXIU EN PDF:
SESSIÓ 3:
En aquesta segona sessió volem repassar l'ús de la S SORDA ( com per exemple, sabata) i la S SONORA (com per exemple, princesa).
ARXIU EN WORD:
ARXIU PDF:
SESSIÓ 4:
Com ja vam avançar la setmana anterior, en aquesta darrera sessió acabarem la roda del passaparaula, així doncs, farem com l'anterior setmana:
En la primera part de l'activitat resoldreu el que quedava restant de la roda (de la lletra N fins la Z).
Què, com ha anat això? Bé? Doncs ara, us proposem que cadascú de vosaltres pensi i prepari la definició de 4 o 5 paraules. Podeu fer-ho en forma de targeta, com si estiguéssim al concurs real. Podeu triar la lletra que més us agradi. A continuació us deixem un exemple.
Comentarios
Publicar un comentario