Ir al contenido principal

MATÈRIES (click aquí)

MEDI. Setmana del 2 al 5 de juny

Com sempre, recordar que teniu a la vostra disposició l'edubook, com fins ara, que podeu consultar-lo sempre que volgueu. Us recordo les dades d'accés: 

Heu de fer click AQUÍ, el codi d'accés al llibre de medi natural, és VSRB832A  . Un cop a dins, heu de fer click a la segona unitat: ens alimentem. 



Ara sí, comencem?
 
SESSIÓ 1:

Per aquesta primera sessió us proposm aquestes activitats.Com sempre, les podeu editar en el mateix document de word o poder fer-ho en un foli a mà. 
En el primer exercici us demanem que aneu a veure la nevera de casa i que classifiqueu, els diferents aliments que hi trobeu, en les diverses categories. A continuació hi ha una sèrie d'hàbits que haureu d'assenyalar d'acord si són o no saludables, caldrà, a més, que reescriviu aquells que no ho son per tal de transformar-los en hàbits saludables. Per últim, hauràs de fixar-te en l'etiqueta i respondre les preguntes sobre aquesta.

ARXIU EN PDF:



ARXIU WORD:



 
SESSIÓ 2:

En aquesta segona sessió us demanem que dissenyeu un plat ideal. Ha de ser un plat concret i complert, és a dir, ha de contenir els tres macronutrients principals (carbohidrats, greixos saludables, i proteïnes). Aquí teniu un exemple de com haurien de ser aquestes proporcions i, més endevant el plat buit que haureu d'omplir vosaltres mateixos amb allò que més us agradi. Recordeu que una dieta saludable ha de ser VARIADA i SUFICIENT. Com tots ja sabem, no hi ha cap aliment que aporti tots els nutrients que el nostre cos necessita, és per això que caldrà pesar en un plat que inclogui diferents aliments per tal d'accedir a tots aquests nutrients. 


 
SESSIÓ 3:

Per acabar amb aquesta unitat, us demanàvem que féssiu una representació de les diferents parts del sistema digestiu d'una forma una mica original. Recordeu que aquesta és l'activitat que haureu de lliurar via click edu. A més, com a cloenda us hem preparat un joc del kahoot i ens agradaria també que responguéssiu a la petita autoavaluació que trobareu a continuació.







Comentarios

Entradas populares de este blog

Daily routines

Daily Routines

CATALÀ: setmana del 20 al 24 d'abril

Bon dia a tots, Iniciem una nova setmana, i les propostes per aquests propers dies són les següents: SESSIÓ 1: En aquesta sessió us animem a recordar que són els augmentatius i els diminutius,  recordeu que els sufixos explicats són els que s'usen més sovint, però no els únics. Ara, ja esteu preparats per a fer la següent feina:  ARXIU EN PDF: ARXIU WORD: SESSIÓ 2: Per aquesta segona sessió de català, hem preparat una petita comprensió lectora. I quan millor que aquesta setmana per a treballar la llegenda de Sant Jordi. Us la deixem aquí en format PDF: I aquí en format word:  SESSIÓ 3: Per aquesta tercera sessió, repassarem una mica d'ortografia, en aquest cas concret el so C .  I per a fer-ho, aquí teniu aquests exercicis: PDF: I en format word: SESSIÓ 4: Per aquesta darrera sessió us propossem un joc. El joc del TABÚ, suposo que tots el coneixem però per aquells qui no: El joc del tabú està compost pe

ENGLISH WEEK 8-12TH JUNE

SESSION 1 LET'S REVIEW!  (Click here) Here you can find a Genially activity to review Unit 7. SESSION 2 Vocabulary activity . (Click here). A Genially activity to review Unit 7. SESSION 3 Click and play a  JCLIC  game to remember the parts of the plants. SESSION 4 JCLIC   activity about DALÍ.